← Tillbaka till Improveme Bloggarkiv

agness..

Hej hej på er alla som läser min blogg just nu , tänkte  berätta lite om mig själv just nu så nu börjar jag okej ..

 

jag heter Agnes Hektor och bor i detta långaland kallat sverige och jjust jag bor två mil utanför stockholm med min familj , såklart !

jag går i skolan varje dag förutom helger typ och lov och lediga dagar annars dansar jag eller är med kompisar . har inget att skriva om nu känner jag haha !