← Tillbaka till Improveme Bloggarkiv
runners high

Vägen tillbaka

Hej på er! Var ett tag sen, men nu har jag bestämt mig för att ta tag i bloggandet igen. Har för tillfället två bloggar, denna och en på shapemeup men vet inte riktigt vilken portal jag ska välja, tiden får utvisa. Anledningen till mitt stora avbrott har varit flera, den största var antagligen för … Läs mer

Men godmorgon.. Eller?

20130919-081053.jpg

Ja ni kan ju gissa hur glad jag blir när jag sätter på datorn 07.50 för att börja jobba och får meddelande om att den kraschat.. Jag är antagligen den minst tekniska person som finns så kundsupporten på HP har det tufft just nu!

Tur jag åt en styrkefrukost så jag kan ta det med någorlunda lugn..

Nej vi får nog höras senare om jag får igång den här paddan!