Ja ni kan ju gissa hur glad jag blir när jag sätter på datorn 07.50 för att börja jobba och får meddelande om att den kraschat.. Jag är antagligen den minst tekniska person som finns så kundsupporten på HP har det tufft just nu!
Tur jag åt en styrkefrukost så jag kan ta det med någorlunda lugn..
Nej vi får nog höras senare om jag får igång den här paddan!

