17:30
tja fan ! längesen jag skrev här igen ju hihi! just nu sitter jag och pluggar med mikaela, har HUNDRA grejer i englskan som ska vara gjort till på tisdag och biologi prov på onsdag, sounds great ? igår så va vi hos marcos & marcelo hela kvällen för våran älskling marcelo kom hem från … Läs mer