← Tillbaka till Improveme Bloggarkiv
Don't let the bastards get you down

I want this

Någon som vill ge mig denna i födelsedagspresent så finns den här: http://www.tripp-resvaskor.se/products/2037-tripp-holiday-4-4-wheel-large-suitcase-yellow 899:- Perfekt för turkiet i sommar! Lätt att hitta när väskorna kommer på bandet och min favoritfärg, kan inte bli bättre!

En liten önskelista

17 dagar kvar. Nästan snart. Ja, tills jag blir ännu ett år äldre. Så här kommer en halvseriös önskelista, faktiskt så har jag inte så jättestor koll på vad jag önskar mig. Men en bil vore fett!

En onsdag i april

Hejsan hoppsan! Idag har jag haft en solig och ledig dag. Förmiddagen spenderades med älskling och Nicke. Vi var ute och gick en långrunda runt stensö i sol och blåsten. Sen drog jag iväg på ett möte och efter det ringde jag tessan och kollade om hon ville ses en stund då jag ändå inte … Läs mer

Hejdå 2013

Jahaja. Då har det gått 13 dagar på det nya året och de känns precis som innan, eller ja. det gör de väl alltid? Förutom att man glömmer alltid samma sak när man ska skriva datum… Det blir liksom alltid 20134 på något konstigt vänster. Det är i slutet av året man vänjer sig och … Läs mer

Torsdagen den 12 september –

Hej bloggen! Sitter på en dator och skriver detta inlägget, kan ni förstå hur länge sen de var sist som jag gjorde det? Nä, jag har ingen aning, men länge sen var det iallafall. Anteckna! Denna dagen har jag inte gjort mycket nytta alls. Riktig slappardag. Skönt det också ibland, imorgon blir det jobb på … Läs mer

Torsdagen den 29 aug –

Tjenamors! Sitter här på golvet och väntar på att tvätten ska bli klar, var nere nyss och då var den ju såklart inte klar. Dagen har bestått av halstabletter och legat i soffan. Har börjat bli sjuk, som alla andra just nu. Halsont och snorig. Blä. Imorgon blir de lite jobb och sen helg. Myspys. … Läs mer

Fredagen den 23 aug –

Hallå! Det är fredag. Sitter i köket och har precis tryckt i mig frukost och de obligatoriska iskaffet. Idag är det en bra dag, ska jobba på mio men börjar inte förrän tolv så ska hoppa in i duschen snart. Ikväll efter jobbet blir de att käka ute med älskling, David och Tessan för att … Läs mer

Kalmar minitri 2014

Kommit fram till ett mål i mitt liv ett år framöver. Jag ska klara av Kalmar minitri 2014. 520m simning, 18km cykling och 4,2km löpning. Träningen börjar imorgon efter jobbet med Tessan. Ska bli kul! Detta året kommer bli tufft, men fan vad jag ska slita. Jag måste ha ett mål för att jag ska … Läs mer

Onsdag den 24 juli –

Hallå! Ett tag sen sist. (Känns som jag börjat de senaste inläggen så^^) Dagarna springer förbi och jag jobbar, umgås med min kära sambo och försöker hinna med så mycket som möjligt, fast att de känns näst intill omöjligt ibland. Bor i en etta med min älskling vid Kalmarsundsparken. För er som missat en stor … Läs mer