Mår dåligt
Jag har vart sjuk i tvåmånader. Dels har jag skadat knät illa men även vart sjuk i tvåmånader. Gick till läkaren idag eftersom jag blev dålig igen och den elaka hostan jag har vägrar släppa! Jag har kommit på vad det är jag saknar. Jag saknar min träning så jag dör! Träning har inte alltid … Läs mer