Lite om..
Ja lite om allt möjligt typ. Jag har nyligen kommit hem från jobbet och sitter och kollar på Greys anatomy samt väntar på reklam så jag kan mixa min smoothie. Idag blir de en med banan, hallon, avokado, spenat och kokosvatten. Min favorit just nu! Men jag hitta nya som lite omväxling, kanske ska köpa … Läs mer