Dags för RYGG,vidd

Jag gör mig klar för Rygg passet. Som jag nämnt tidigare så delar jag upp ryggpasset i 2 dgr. Ena dagen kör jag vidd och andra tjocklek. Jag har velat lägga mkt fokus på ryggen då jag tidigare har tyckt att jag haft en liten överkropp. Under 2 dgr så kan jag lägga in fler övningar, men endå låta ryggen vila emellan, på latsen resp de mindre musklerna och på så sätt se snabbare resultat och förbättringar. 

Dagens pass kommer se ut som följande:

Latsdrag 

Chins fria (om klarar) resten Assisted 

Latsdrag, smalt omvänt grepp v-bar

Hantel Pullover

 

Efter det blir det mage. Där brukar jag superseta 2-3 magövningar. Jag involverar alltid en övning för sidomusklerna också.

Sedan avslutar jag med cardio.

KRAM

1 kommentar

1 kommentar till Dags för RYGG,vidd

  1. Linn skriver:

    Älskar din blogg. Du har sådan livsglädje och det inspirerar och mig och säkert många andra som läser bloggen :) Du skriver alltid så kloka ord och har så bra saker att säga.. Man är ju så dålig på att kommentera men ville bara berätta det, keep up the good work!

    Kram

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *