misery business
Här var det ett tag sen jag var. Det är lite som att gå in i en alternativ värld, eller som att ta ett kliv in i sitt huvud för att skriva ner och framförallt få ut sina tankar, planer och idéer. Jag kan börja med att säga att jag ogillar skarpt att vara vuxen. … Läs mer
