monday morning
God morgon! Nu sitter jag på jobbet och gäspar. Tror jag snoozade en gång för mycket imorse. Men tur att det finns kaffe brukar jag säga för hör och häpna, jag brukar faktist vara trött. En stund iallafall. nu har jag öppnat den där jäkla körkortsboken och ska ta tag i det på riktigt nu. … Läs mer
